Ми надаємо повний комплекс послуг з оптимізації процесів рітейлу

ІТ-інфраструктура

IT інфраструктура – програми та додатки, які використовує Компанія + описова документація до них.

Що Ви отримаєте?

  • Економію часу висококваліфікованих IT спеціалістів
  • Актуальну документацію, яка описує програми та додатки
  • Скорочення ризиків втрати важливої інформації

Як ми це зробимо?

  • Приведемо всі ІТ документи до єдиної структури
  • Сформуємо реєстр ІТ документації
  • Визначимо місце кожного ІТ документа у карті процесів Компанії
  • Створимо правила щодо управління базою даних

Фрагмент IT – структури «процес-програма-документ»

Фрагмент IT – структури «процес-програма-документ»

Фрагмент IT документа для користувача

Аудит та побудова карти бізнес-процесів

Карта бізнес-процесів - це наочне графічне зображення того, як влаштований бізнес, як компанія створює цінність для клієнта, які процеси приносять прибуток, які процеси забезпечують планування та управління

Що Ви отримаєте?

  • Повну структуру бізнес-процесів
  • Розуміння вузьких місць та зон розвитку
  • Області для автоматизації та цифровізації процесів

Як ми це зробимо?

  • Проведемо діагностику існуючої моделі процесів
  • Визначимо вузькі місця та відсутні елементи карти бізнес-процесів
  • Побудуємо Карту бізнес-процесів
  • Сформуємо загальний реєстр бізнес-процесів з встановленням пріоритетів за їх описом

Фрагмент Карти процесів №1

Фрагмент Карти процесів № 2

Оптимізація процесів торгових точок

Оптимізація процесів – впровадження покращень у бізнес-процесах торгових точок, спрямованих на:
  • Збільшення продажів
  • Скорочення витрат
  • Економію часу
  • Ефективність адміністрування

Що Ви отримаєте?

  • Скорочення тимчасових та фінансових витрат
  • Регламентацію та цифровізацію (KPI) операційних процесів

Як ми це зробимо?

  • Проведемо зріз діяльності (as is) у процесах торгових точок
  • Опишемо структуру, бізнес-процеси (to be), показники діяльності
  • Впровадимо пропозиції щодо покращення на тестових торгових точках
  • Заміряємо показники «як було» та «як стало»
  • Масштабуємо результат на інші торгові точки

Приклад схеми бізнес-процесу

Приклад опису бізнес-процесу

Приклад оптимізації бізнес-процесів

KPI + Аналітика

KPI ключові показники ефективності (метрики) – цілі, які компанія прагне досягнути.
Бізнес-аналітика – це отримання даних про роботу процесів компанії у вигляді цифр.

Що Ви отримаєте?

  • Цифровізовані бізнес-процеси
  • Створені аналітичні звіти та дашборди
  • Пропозиції щодо покращення бізнес-процесів

Як ми це зробимо?

  • Визначимо ефективність кожного процесу за 3 критеріями:
    - Якість
    - Час
    - Вартість
  • Прив'яжемо показники бізнес-процесів до показників ефективності співробітників
  • Розробимо методику збору показників процесів
  • Створимо аналітичні звіти та дашборди

Взаємозв'язок цілей (KPI)

Приклад аналітичного звіту №1

Приклад аналітичного звіту №2

Створення єдиної бази документів

Єдина база документів - система, яка прискорює та спрощує процес користування регламентами, бізнес-процесами та інструкціями Компанії. Робить його прозорим та зрозумілим для співробітників.

Що Ви отримаєте?

  • Комфортність роботи працівників. Простоту та ясність процедури використання документів
  • Економію часу керівників на введення на посаду нових працівників
  • Систему перевірки та контролю знань персоналу
  • Поліпшення бренду роботодавця на ринку

Як ми це зробимо?

  • Створимо єдиний реєстр документації Компанії
  • Сформуємо регламенти, інструкції та портфелі посад
  • Навчимо співробітників
  • Впровадимо систему контролю перевірки знань

Приклад структури документів

Приклад портфеля посади

Система контролю завдань від торгових точок

Це система внутрішнього клієнтського сервісу між торговими точками та іншими підрозділами Компанії.
Дана система дозволяє швидко та якісно вирішувати проблеми торгових точок, пов'язані з виконанням їхніх функцій.

Що Ви отримаєте?

  • Систему внутрішнього клієнтського сервісу з можливістю оцінки ефективності виконання завдань (система "замовник – виконавець")
  • Можливість використання отриманих показників для впровадження системи мотивації сервісних підрозділів
  • Звільните торгівельний персонал магазинів від постійного перерозподілу уваги та розфокусування на процеси, не пов'язані з отриманням прибутку в мережі
  • Можливість масштабувати мережу без втрати якості роботи торгових точок

Як ми це зробимо?

  • Сформуємо концепт системи внутрішнього клієнтського сервісу
  • Поставимо розроблені завдання на реалізацію та контроль
  • Впровадимо систему "Єдиного вікна звернень"

Приклад блок-схеми руху заявок від торгових точок

Фрагмент концепту системи контролю завдань від торгових точок